Informacje dla osób niepełnosprawnych

Jeśli możesz, to zadzwoń pod numer alarmowy 112, jeśli z jakichś powodów nie jest to możliwe - użyj aplikacji mobilnej Alarm112.

Czas obsługi zgłoszenia z aplikacji jest porównywalny do czasu zgłoszenia telefonicznego.

Zgłaszając zdarzenie nie rozłączaj się pierwszy i czekaj do momentu potwierdzenia przez operatora jego przyjęcia; może zaistnieć sytuacja, że będzie on potrzebował dodatkowych informacji, które udzielić możesz tylko ty.

Po przyjęciu zgłoszenia przez operatora numerów alarmowych zachowaj spokój i oczekuj przyjazdu służb; niezwłocznie poinformuj, gdy sytuacja ulegnie zmianie.

Zadzwoniłeś pod 112 przypadkowo, nie rozłączaj się i poinformuj o tym fakcie Operatora numerów alarmowych.

DOWIEDZ SIĘ JAK ZGŁOSIĆ ZDARZENIE?

Dowiedz się więcej:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Obejrzyj spoty!